Rensar och gör mig av med mina dammsamlare

2009-03-27 - 13:46:33

Fick bara upp EN lucka idag, dom andra som jag trodde skulle vara klara behöver nog målas en gång till. Det är så jävla svårt med den här färgen att få det bra när man målar, men vi vill inte lägga ut så mycket pengar på köket nu eftersom vi i framtiden vill ha ett helt nytt kök, då lägger vi pengarna på det då i stället.

Men även om det tar lite tid så blir de nog så småningom klart iaf =)

Fått upp lite nytt på väggarna oxå och hunnit med en vända med dammsugaren. Snart är det nog dags att hoppa in i duschen och göra oss klara för stan. Kylskåpet behöver fyllas på och sen glider vi förbi en vända på kalas oxå =) Attans, nu gäller de att försöka hålla sig undan i från godsakerna, för jag vill INTE ha magkatarr som i går igen.

Till kvällen ska vi försöka ta tag i luckorna igen och jag ska försöka rensa lite i källaren,
Förresten NÅN som vbehöver ett skötbord ????



Har bara använt det under Elias första månader sen har det bara stått och samlat damm. Kommer inte att behöva det om jag nångång skulle få barn igen heller så nu är det väl dags att göra sig av med de då =)

Finns en hel del som bara står och samlar damm, men jag har inte hunnit så långt än. Ska försöka rensa fram allt som bara står och samlar damm, kanske är på tiden att göra sig av med sånt =)

Nä, nu morrar de ordentligt i min mage, kanske är dags för lite mat innan vii fortsätter med den här dagen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va ska du ha för skötbordet?? De kan man ha som en hylla också va??



Kram

2009-03-27 @ 14:40:04
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin