Träning, kalas och färdigställa köket

2009-03-30 - 13:15:38
Bloggar från köket där jag slagit mig ner med datorn, en tallrik soppa och hårda mackor. Pannkaka till Elias & Soppa till mig!! Nu har han tvärsomnat efter en förmiddag i solen. 

Elias har jagat Missy medans jag har rensat på trappen, slängt på ytterligare lite skräp på släpvagnen (Hmm, undra när vi ska komma i väg med allt de då??) , och fyllt bilen i tomflaskor som ska pantas. Lika bra att påbörja allt som ska göras under den här veckan, kommer att ha fullt upp med träning, planerande av alla dessa barnkalas och färdigställandet av köket.

På Fredag blir det 2 års kalas för familjen!! Det visade ju sig inte bli så många alls, eftersom en del av skaran ligger på beachen och latar sig i stället ;) & en annan del planerar att jobba. Morfar, Marie och några till har ledig fredag iaf så det blir kalas =) Sen på lördag är det dax för kidsen, blir de BARNKALAS !!!



Vinkar till Farfar, Farmor och Matte som befinner sig utanför Sveriges gränser !! Dax att komma hem snart va ??!!!! Har en kille här hemma som saknar er ... 

 

Till veckan sen så kommer alla utlandresenärer hem,(tror jag iaf) och då blir det ännu ett kalas för ALLA som inte behagar att hålla sig tillgängliga på RIKTIGA födelsedagen ;) Haha, måste få retas lite iaf =)

Puh, efter alla dessa kalas kommer jag vara helt slut, men Elias kommer väl vara nöjd =)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har dagen din varit :)

2009-03-30 @ 13:23:01
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: farmor farfar

Elias, vi kommer hem snart da blir det mera paket. Puss o kram fran varmen.

2009-03-30 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin