Slut på genvägarna

2009-03-26 - 19:05:27

Idag vart de snabbmat för våren del och gissa om jag fick ångra det. Även om snabbmaten alltid skapat en viss magkatarr har det inte varit så illa, men idag fick jag nog inse att det är slut med snabbmat för min del, åkte på en MAGKATARR som inte var av denna värld, är inte riktigt ok än men så småningom har de nog släppt helt. Nej i fortsättningen får jag nog försöka hålla mig till mer vanlig mat (det fins ju faktiskt bättre alternativ även på snabbmatställen),




Sen MÅSTE jag bara få gnälla lite på vägarna här omkring, jag vet inte om det alltid har varit såhär när det börjar bli vår men vafaan det är ju stora hål och asfalten har ju sjunkit efter var och varannan meter på vissa ställen.

Är det bara jag som tycker att man inte gör annat än sitter och skumpar omkring i bilen efter dessa vägar ??!!! Vill ha nysopade, torra och HELA vägar !!!

Ner i målarverkstaden igen =) , & bara sju veckor kvar !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin