Känsliga tittare ....

2009-03-26 - 07:35:48

Våran kväll igår vart väl inte riktigt som planerat, en hel del luckor skulle målas och annat skulle sättas upp men ingen av oss hade varken ork eller lust så vi hamnade i soffan framför tv:n i stället. Gör ett nytt försök ikväll med att färdigställa köket =)

Satt klistrad framför Grey´s som vanligt i går, utan att fälla en tår den här gången, Annars har det fan varit standard dom senaste gångerna. Har blivit så jävla känslig sen jag fick barn, och grey´s är ju inte den enda serien jag kan sätta mig och gråta till om ja säger så. Fredde har vant sig vid de här laget så han brukar bara sätta sig och hålla om mig en stund tills jag lugnat ner mig. Antar att jag får lära mig att acceptera detta eller sluta se på mina serier som framkallar detta, och jag kommer INTE ge upp mina program, så Fredde du får stå ut med min känsliga sida =)

Nä dax för frukost, dagis och gymet !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin