Har inte tid med förkylning nu ..

2009-03-31 - 08:13:50
Borde kanske stanna hemma egentligen, men jag måste ändå in till stan på ett möte innan jag drar vidare ner på gymet. Skulle kunna tro att det blir mitt enda pass för den här veckan om jag blir mer snorig. Det är kanske dax att stanna inne och kurera sig ordentligt nu innan jag drar igång med träningen igen.

Är så dålig på de där att sitta hemma och ta de lugnt, nu när jag inte har nåt jobb och Elias är på dagis så börjar man ju krypa på väggarna här hemma och träningen är min sysselsättning för att inte bli alldeles knäpp hemma. Vore ju en helt annan sak om Elias var hemma hela dagarna.

Nä, dax att plocka ihop och göra oss klara ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin