Fuskar ikväll och skippar MÅSTEN =)

2009-03-27 - 19:22:52

Elias vill visst inte sova ikväll, efter att jag nattat honom hinner jag inte mer än att sätta mig ner så har han krypit ur sängen och står framför mig. Vi upprepar denna procedur ett antal gånger och jag hoppas inte på för mycket, men jag har fått sitta i några minuter nu iaf och ingen Elias har kommit upp =) Så han har förhoppningsvis lugnat ner sig.

Vardagsrummet ekar lite nu, det blev väldans tomt, men kommer snabbt fyllas upp med bollhav, rutchekana och annat skoj =) det får bli lite lekrum medans vi väntar på att veckorna skall gå. Var ju inte meningen att det skulle gå så fort men när man får chansen är det bäst att passa på.

Har mina aningar att vi skippar målningen ikväll, Fredde är inte hemma än och jag har defenitivt ingen lust med nånting annat än att bädda ner mig i soffan med en skål hallon och kika på film, tur att vi har vårat mysrum nere iaf =)

Vi har ju hela helgen på oss att måla =)


Kommentarer
Postat av: eelina

Hejhej, jag heter Elina & jag har fotograferat ett tag nu.

Nyss ladda jag upp några nya fotografier, som du jättegärna får ta en titt på.

Du får gärna skriva ner vad du tycker också.

I min blogg skriver jag om allt möjligt, allt som faller mig in.

Ta en titt!



Förövrigt tycker jag att din blogg är fin.

Kramar.

2009-03-27 @ 19:26:38
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad har ni nu gjort för förändringar då? Kram

2009-03-28 @ 09:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin