En förkyld sambo var inte med i planeringen

2009-03-31 - 15:27:27
Min förkylning verkar inte blivit nå mer än lite snuvig på morgonen, ÄN SÅ LÄNGE iaf. Drog i väg till stan i morse, gjorde mina ärenden och kände mig riktigt pigg faktiskt. Vid lunch mötte jag upp min sambo som såg ut som han skulle falla ihop på marken vilken sekund som helst, en sjuk karl är en fruktansvärt hjälpslös människa,  så nu ligger han nerbäddad i soffan och kurerar sig.

Tur att EN av oss orkar med vardagen iaf, hoppas verkligen att han känner sig bättre i morgon för en sjuk sambo har jag verkligen inte tid med den här veckan.

När sjuklingen var nerbäddad åkte jag till dagis för att hämta upp Elias. En lerig men glad kille kom springandes mot mig på gården där =) Han hade tydligen ramlat i en lerpöl så han var lerig från topp till tå. Behöver kanske inte poängtera att kläderna åkte av där på parkeringen innan jag satt honom i bilen, sen var Elias väldigt noga med att vi skulle stoppa kläderna i tvättmaskinen på en gång, han är en riktig hjälpreda min lilleman =)



Förresten, är det någon som är ute efter ett spisskydd med skydd för både plattorna och knapparna så har jag ett liggande i kartong som aldrig har varit uppsatt.


Nä, undra om man skulle börja med maten kanske .....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, när karlarna blir sjuka blir dom såååå himla sjuka och det är sååå synd om dom ;o)

2009-03-31 @ 15:55:49
URL: http://familjenjozsa.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ftackars lilla Fjedde som liggej nejbäddad i foffan... Hoppas han fjisknaj tijj snart =)

Ses imorgon darling! (Jenny då alltså)

2009-03-31 @ 20:51:42
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin