Vi trotsar regnet

2009-06-13 - 22:46:58

Vi satte på oss regnkläder och trotsade vädret idag! Finns ingen tid att sitta inne och vänta på sol och värme, det finns alldeles för mycket att göra här hemma.

Fredde och Elias hade iaf skydd av regnkläder medans jag vart dränkt av regnet. Håller mig ju helst inne när de regnar och är dåligt väder så några regnkläder äger ja inte, kanske dax att införskaffa sig de nu då!!





Plattgången är iaf påbörjad nu och i morgon fortsätter arbetet här hemma och jag antar att vi kommer stå här ute som två envisa idioter som ska vara ute och arbeta fast de vräker ner regn!


Kommentarer
Postat av: mee

måste säga att din son och din karl är väldigt lika.. :)

2009-06-13 @ 23:17:19
Postat av: Frida

Ni är så duktiga gumman! Men om du ändå ska köpa ett regnställ till dig tycker jag nog att ni ska kosta på er å köpa ett nytt till Fredrik med. Orange var inte riktigt hans färg ;) hehe

Tycker nog att ett rosa vore fint på karln ;) och så matchande till dig och Elias :) Köp det så lovar jag att jag kommer och bygger hela garaget åt er ;)

Puss & kram



2009-06-14 @ 10:52:35
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vart bor ni någonstans??? :-)

2009-06-15 @ 10:38:44
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin