Vill INTE samarbeta med Mamma

2009-06-08 - 20:48:23


I morse hade jag absolut ingen energi alls,. Jag och Elias satt å tittade lite på film och myste i soffan innan det var dax att tänka på maten för idag. Mina planer efter de var inte stora, satt mig framför datorn men där tog de stopp, INGET INTERNET !!!

Fredde hade bestämt sig för att byta bredbandsbolag, IGEN och nu var de tydligen dax för det gamla bolaget att stänga av oss. Nya modemet låg på hyllan i hallen och ja tänkte inte ens försöka ge mig in på de där !

Så vi gick ner på nedervåningen och Elias hjälpte gladeligen till och rensa lite här och var, även mitt lilla " mini rum" som ska göras om har vi börjat rensa ur nu =) Så de vart en hel del gjort idag iaf fast planen var att ha en riktig slödag.



Läggningen var inte de roligaste vill ja lova! Elias ville inte alls samarbeta med mig idag och jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har burit tillbaka honom till sängen. Han står och smyger vid dörren en stund, sen sätter han fart ut ur rummet och jag kastar mig upp ur soffan för att försöka hinna få tag i honom.

Elias skrattar och har jättekul, medans JAG har MINDRE skoj vill ja påpeka !



PS: Internet funkar igen, HA ja tog tag i saken och gav de ett försök! Inga problem de där heller ;)


Kommentarer
Postat av: marremus

Vilken sötis ni har. Ser verkligen ut som att han har bus på gång!

2009-06-09 @ 18:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin