Försöka kan man ju ..

2009-06-15 - 18:12:16

De bästa som våran lilla trollunge vet är att sitta i bilarna och leka. Dra och trycka på precis allt som går, och även denna dag har vi spenderat en stund i bilen ("Lekbilen" för den som undrar är våran lilla andra bil, vägrar släppa in honom i min pärla)

Allt blinkar och låter, jag försöker lite diskret stänga av varningsblinkers, stereo, vindrutetorkare m.m. medans Elias står med huvudet ut genom fönstret och ropar åt Fredde.

.... Det gick ju sådär ....

Elias drar snabbt in huvudet i bilen igen och stirrar på mig, - Mamma, inte stänga av blinket heller jö !!!

Jaja, de va ju värt ett försök iaf, sen nattade vi och låste bilen innan det var dax för lilleman att sova för natten.



Nä om man skulle bege sig ut igen och hjälpa till med plattgången då!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi va mycket tok dom får för sig i den åldern..

2009-06-15 @ 19:38:01
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin