Det sätter sina spår ....

2009-06-23 - 08:08:26
Utvilad borde jag kanske vara, eller ....

AC/DC på Ullevi var riktigt grymt, även om kroppen nånstans i mitten av konserten bara ville lägga sig ner och dö. Jag säger bara de, nästa gång blir de sittplats !!!

Ett par timmars sömn vart de väl innan det var dax att kliva upp för den efterlängtade hotellfrukosten=) & som vanligt finns det ju massor av allt och jag ska självklart ha lite av de mesta. Sen sitter man där, proppmätt så man inte ens orkar ta sig upp på rummet igen.

Bilresan hem var helt ok, jag slapp ju köra så jag låg mest i baksätet och sov. Men tro inte att man är mer utvilad för de, är fortfarande helt slut i kroppen och plussar man ihop de med mitt vanliga trötta jag på morgonen så är jag nog levande död idag.



Inte blir de lugn och ro idag för de, har miljoner saker som måste bli klara !!
Kanske dax att sätta lite fart då ?!!!?

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: åh jag förstår det!! :D

2009-06-23 @ 16:14:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja jag hoppas också de. Mådde illa till v.17 med M, o sen kom de tillbaka mot slutet igen. Låter som du haft de toppen på konserten o allt, lite avundsjuk ;-)

2009-06-24 @ 07:58:16
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin