En solstråle i regnet

2009-07-20 - 08:53:26
Regn, Regn och åter regn ....

I morgon kommer betongbilen och då krävs det uppehåll i regnvädret !! Det får inte regna när de här ska göras så nu måste vi komma på nån nödlösning  och bygga nån form av tak över hela garageplattan.

Det ska jävlas ...

Även om det regnar och är grått idag så finns det en liten solstråle som kommer lysa upp dagen och jag är säker på att hon kommer få en toppendag trots regnet ....



STORT GRATTIS till Tuva som fyller 3 år idag !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin