En resa i onödan

2009-07-15 - 07:55:37
Nyvaken och förvirrad som vanligt den här tiden =)

Elias verkar vara bättre i benet idag, han har iaf gått själv upp till soffan sen fastnade han där framför tv:n. Vi får ha lite koll under dagen men förhoppningsvis ska det onda vara borta nu.

Dagen ser ut att bli en rensningsdag,
hela släpvagnen är full och mer finns på sidan av. Så det blir nog några vändor till soptippen idag, som förhoppningsvis INTE har semesterstängt.

Vi tog oss nämligen i kragen i går och drog i väg med vagnen som var överfull. Jag hade tydligen ställt en påse med glas och burkar lite illa på vagnen så vi fick stanna efter bara några meter då en hel del ramlade av och Fredde fick hoppa ur och plocka burkar..... Sorry älskling ;)

I snigelfart fortsatte vi för att ingenting annat skulle åka av. Burkar och smått låg fortfarande inte fastkilat ordentligt under pressenningen men eftersom resan fram till tippen inte var speciellt lång så skulle de nog gå bra om vi bara åkte försiktigt.

Å de gjorde de, men när vi väl kommer fram är grindarna stängda och på skylten står de SEMESTERSTÄNGT !!! Behöver jag säga att jag var riktigt less då ?!?!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jag vet jag tycker också det är spännande att följa andras graviditeter när jag själv inte är gravid :P



Fyy vilken otur att de va stängt då..då blir man ju LESS! Skönt att Elias är bättre idag

2009-07-15 @ 08:23:23
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin