Ibland går de lite FÖR snabbt ...

2009-07-14 - 18:39:26

En 2 åring går sällan i normal takt framåt, utan ska helst springa precis överallt och när våran lilla vilding får syn på lekparken så sätter han fart med snabba steg utan att titta var han sätter fötterna nånstans.....

Han springer över ett dike, ramlar och blir jätteledsen, jag borstar av honom och vi fortsatte mot lekparken utan större funderingar på nå mer. Märker att han ramlar hela tiden, det går inte mer än nåt enstaka steg sen ramlar han framåt och pekar att de gör ont mot benet.

Några tappra försök att ta sig fram har han gjort under kvällen men faller ner i golvet på en gång.



Vill ha min kille glad igen ....

Nu hoppas jag verkligen att det är mycket bättre i morgon!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Lilla gubben då :( Ska hålla tummarna för att han går som vanligt imorrn igen. Pussa honom från oss!!!

2009-07-14 @ 20:04:35
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin