Sömnproblem

2009-07-18 - 22:35:11

Fredde brukar alltid mobba mig för att jag aldrig kan kolla klart på en hel film på kvällarna. Sen jag blev mamma har ja inte direkt varit nån nattuggla men den senaste tiden verkar sömnen inte vilja fungera alls.

Ligger vaken till långt in på natten och slår upp ögonen på morgonen, trött i kroppen som fan men kan verkligen inte somna om.

Vrider och vänder på mig i timmar, ingenting blir bra....


Känner på dagarna att kroppen är slut och skulle behöva sova men när kvällen kommer är det som om jag skulle hällt i mig en hel panna kaffe och åter igen ligger jag bara och krånglar för att hitta en bra sovställning, men NEJDÅ !!


Vill bara känna av den där sköna tröttheten när man inte orkar hålla upp ögonen och man tillslut ger efter och somnar.

Jag vill SOOOOVA !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: HobbyDesign

Har du testat ett te som hetter kvällsro? Bloggat om det under huskurer. Jag dricker det varje kväll och sover jättegott.

2009-07-18 @ 22:39:44
URL: http://hobbydesign.blogg.se/
Postat av: HobbyDesign

SVAR: Det finns i mataffären. Heter "Kvällsro" och kommer från märket Friggs. Står bland de vanliga teerna. Inehåller örter som verkar avslappnande och lugnande.

2009-07-19 @ 11:37:43
URL: http://hobbydesign.blogg.se/
Postat av: Nanna

Det teet funkar inte på mig som har sömnproblem men det är gott me lite honung i ;)



Sover du dagtid? Du kanske behöver aktiveras mer under dagen?

Stressad lr fundersam över nått? =)



Hoppas det blir bättre, är säkert bara nån period. Kramar

2009-07-19 @ 21:38:30
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du kan väl komma hit och ta mitt nattskift, så kan jag ta ditt på dagarna? Det blir väl bra =)



Kanske har att göra med allt ni har med gården nu? Ligger och grubblar över det?

Så blir då jag med nya projekt...

Hoppas det ger med sig snart!

Pussar

2009-07-20 @ 18:11:58
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin