Som barnen gör ...

2009-07-21 - 18:40:06

Då var plattan till garaget klar =)

Äntligen har vi kommit över den biten så nu kanske det faktiskt syns att det händer nånting på gården. Nu får vi väl bara hoppas att det inte ska vräka ner regn i fortsättningen.

Med regnet kommer tristessen och lusten att göra nåt finns inte alls, har massor jag skulle kunna geja med men ingenting lockar och jag börjar fundera på om det någonsin kommer att bli klart.

Visst är det mycket jag gör själv men jag är ganska van att ha min sambo med mig när det ska göras nånting här hemma, och jag måste säga att det är mycket roligare när man får sällskap och hjälp, än att stå ensam och krångla med nåt.

Tyvärr så har han fullt upp på gården så jag får försöka endå! Tänk vad skönt det vore om man vaknade upp en morgon och allt arbete var klart ;)

Egentligen skulle man väl spendera sin lediga tid som barnen ....

         


Eller hur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin