Skicka iväg en hög med nappar

2009-07-26 - 20:28:49


Nu kan vi nog snart göra oss av med alla napparna ...

Har inte hört Elias fråga efter nappen alls förutom under dom två första nätterna när han vaknade och var ledsen, men i natt hade det gått bra fast han vaknade till en vända, så jag hoppas att det ska kunna fortsätta såhär då kan vi nog skicka iväg alla napparna till tomten eller nåt innan veckan är slut !!

Ska bli så skönt att slippa napparna nu för annars har det varit perioder med ett evigt gnällande och tjatande efter denna nappen, nu kan han ju själv komma till mig och säga ...

- Mamma, Elias stor kille nu .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin