Ida´s Möhippa !!

2009-07-27 - 16:42:43

Kroppen är något sliten men det är väl smällar man får ta ibland. Har ju inte kunnat skriva vad vi har haft inplanerat tidigare eftersom man vet aldrig om
Ida är ute och kikar här ibland ;)

Men lördags hade vi iaf MÖHIPPA för Ida som ska gifta sig nästa helg !!! Å vilken möhippa de va,  Jisses va vi har skrattat !!

Slänger in lite bilder och låter dom tala för sig själva ......

     

Studiotid, pyssel, bubbel och en hel del heta  och underbart roliga diskussioner =)
var några av grejerna vi sysselsatte oss med under dagen !


   



  

På kvällen var de dax att visa upp sig lite på stan =)



Sonny & Ida 


   


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha....fy fan vilka roliga bilder ni tagit alltså! Jag hade såååå in i helvete jävla roligt i lördags, bättre möhippa kan man inte få....:) Tack för allt! Kramar Ida

2009-07-27 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin