De tar sig ...

2009-07-28 - 21:16:50


Började verkligen tvivla på om vi någonsin skulle få börja sätta upp garaget ....






Men nu så börjar det ju faktiskt likna nåt ....

Dom gör ett bra jobb, arbetarna =)
Jag & Elias håller oss gärna en bit ifrån och hittar på lite roligare saker i stället ....





Mamma´s älskling !!!



Plockar jag fram kameran så kommer han direkt och ska pussas ...

- Mamma, Lias se blinket ... Pussa Mamma ...

Blinket är en liten lampa som blinkar om man ställt in kameran för att den ska ta kortet själv, Elias tycker det är skitkul av nån andledning.

(Syns lite på kortet att han sneglar för att se "blinket" på kameran =)







Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja de syns faktiskt att han tjuvkikar lite.. :)

Skönt att ni börjar komma nån vart.. ,9

2009-07-28 @ 22:57:19
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Lina

Garaget kommer säkert bli toppen!

2009-07-29 @ 07:22:16
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Hanna

ahh va spännande med garage.. ja jag längtar som en tok..men den här tiden på fredag sitter jag i huset sånu är de nära :-)

2009-07-29 @ 21:40:52
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin