Vad sägs om några timmar till på dygnet ???

2009-02-26 - 15:26:00


Hämtat hem Elias från dagis för en stund sen och nu ligger han nerbäddad i soffan brevid mig.
Han hade varit lite gnällig på eftermiddagen och hostat en del oxå. Så det blir en lugn eftermiddag med lite Nalle Puh för våran del.






















Egentligen skulle jag behöva städa och få undan MASSOR här hemma, eftersom grabbarna kommer i morgon och stannar här över helgen. Men tiden finns inte alls just nu ....

Om några timmar är det planerat att jag ska åka in till sporthallen oxå.
Fick presentkort av Mamma i julklapp på romerskt bad, så jag ska väl prova på och se vad det är för nåt, sen blir det raka vägen hem och sätta igång att röja undan här hemma.

Förhoppningsvis hinner jag klart de mesta under kvällen så jag kan ägna dagen i morgon åt träning och Elias innan alla kommer.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi hade det underbart toppen i sälen! Man behöver komma iväg på lite minisemester ibland för att orka med vardagen...

2009-02-27 @ 07:43:19
URL: http://villanochvi.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

vilken söööting !

2009-02-27 @ 10:55:46
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin