Sol & värme

2009-02-24 - 13:55:58


Utlandsresan försvinner bara längre och längre bort ....

Vi hade planer på att åka bort i 2 veckor med Elias till våren, men som det ser ut just nu verkar den resan bara försvinna längre bort för varje liten jävla grej som ska krångla.

Skulle så gärna vilja ge Elias den upplevelsen för ja tror han skulle stormtrivas, men tyvärr så måste ju pengarna gå till annat i första hand och nu verkar det vara lagningar av div grejer, pellets och material till massa annat.


 


Nog om de nu .....

Hur löjligta är inte dagens nyheter då ???? Det kan ju inte vara NÅN som har missat att kronprinsessan Victoria och Daniel har förlovat sig. Händer de plötsligt ingenting annat i världen ???

Extrainsatta nyhetssändningar & i princip varenda kanal pratar om denna förlovning nu.

Herregud så OINTRESSANT !!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

What? Det har jag missat.. men jag har ju vait liiite upptagen, med att spy!

Puss

2009-02-24 @ 16:44:34
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Träligt att pengarna går åt till annat . än de ni planerat !

2009-02-24 @ 16:56:53
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: anna

JA, de verkligen PEPPRAR alla mediekanaler med Viktoria och Danne :D helt galet. Men hon är onekligen charmig. Pinsessan.

2009-02-25 @ 07:50:40
URL: http://wargaflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin