Inte många timmars sömn

2009-02-28 - 09:36:14

Ett par timmars sömn skulle inte vara helt fel just nu...

Efter att Elias fick hostmedicin igår, så sov han lugnt i några timmar iaf. Vid 23 tiden hörde jag att det började bli värre, så jag tog upp honom och han fick sova brevid mig. De vart dock inte mycket sova av, han hostade till och från fram till 03 nångång. Då fick han medicin igen och sen sov han fram till 08 i morse.

Han har inge feber och är hur pigg som helst men snorar och nyser. Hostan hör jag inte mycket av nu, och hoppas verkligen att den är borta för gott.

Nä, lite frukost skulle inte vara helt fel, dax att väck grabbarna kanske ?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Tessa

Usch.. Hoppas de inte är kikhostan som går som han åkt på... Vet två bebisar som har de.. :-(

2009-02-28 @ 10:33:09
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin