Det löste sig =)

2009-02-25 - 19:21:28


Det ordnar till sig av sig själv ibland =)

Var ju in tidigare i veckan och beställde en ny platta till spisen. Den skulle komma i slutet på den här veckan och kosta nånstans mellan 600 - 700. Mindre rolig utgift men nödvändig så det var bara att beställa och se glad ut.

Idag när jag skulle laga mat råkade jag vrida på den "trasiga" plattan och vet ni vad ??????? Den FUNGERADE !!!!!!

När jag konstaterade tidigare att plattan faktiskt var trasig så kollade jag verkligen allt, och ingenting kunde få den att fungera. Men skit i de, nu fungerar den och jag slapp den utgiften =)



Annars måste jag bara säga att jag är så fruktansvärt trött på mina glasögon nu. Visst använder jag glasögonen ganska mycket även fast jag FÅR ha mina linser men dom är bökiga att ha många gånger oxå.



Saknar mina linser ju =(

Ska låta det läka två veckor till sen blir de ett besök hos optikern för att se om mina ögon har återgått till de normala igen.


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja riktigt tråkigt!

2009-02-25 @ 19:49:19
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin