Dagens schema ...

2009-02-25 - 15:31:12
  • Lämnat Elias på dagis
  • Gymet 1 timme
  • Lite fejksol var inte helt fel =)
  • Mumsig sallad till middag
  • Hämtat hem Elias från dagis igen .....

Å nu sitter jag här och väntar på att min sambo ska komma hem, medans Elias far omkring som en virvelvind i soffan brevid mig.

Bilder på tvättstugan kommer inom dom kommande dagarna! Det är bara lite smågrejer som ska göras nu, men till helgen ska vi nog kunna avsluta vårat tvättstugeprojekt =)

Bara att ta tag i nya uppdrag här hemma, fast inte alls så stora och med sån förändring som vi gjort nu. Nej de blir lite smågrejer som ska göras och som vi skjutit upp alldeles för länge ....


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va härligt de lät med gym och sol! =)

Det är jag och Linda som bokat, tror syster Fia ska med också! Lika bra att vara ute i tid :D

2009-02-25 @ 18:22:34
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja de är ju så jäkla gott =)

2009-02-25 @ 18:37:35
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin