Västerås idag =)

2009-08-27 - 07:46:41

Idag bär det äntligen av till Västerås. Inte för att jag kommer handla speciellt mycket men de kan vara skönt att bara komma  iväg oxå.

Fredde kom hem nångång sent i natt men jag drog upp honom strax efter 6 i morse endå =) Hehe...

Näädå, visst väckte jag honom men han tog sig upp utan tjat faktiskt. Var ju tvungen att se på armen som fått ännu mera färg i sig.  Antar att mina svärföräldrar inte blir fullt lika imponerade som jag =)

Så vi får väl se vad jag kommer hemsläpandes med efter en heldag utan barn och sambo. Toy´s R´Us står ju på listan så trollungen här hemma kommer nog bli glad iaf =)

  

Ja just ja, Inga mera leksaker va de ju ....... Hmmm ........

Kommentarer
Postat av: Nicolas

ja det var inte mkt ni hann ses

2009-08-27 @ 07:59:56
URL: http://nicolasg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin