Väntar & Väntar

2009-08-20 - 21:13:00


Väntar fortfarande på att få mina speglar uppsatta i min garderob ! Jag vet att min kära sambo har mycket annat, men har ja inte väntat länge nog nu ??!!??! Så lång tid kan de väl ändå inte ta ....

De händer lite här hemma iaf!! Fler och fler dörrar blir faktiskt målade, de vart lite mera fart när vi fick igång en liten målarverksta´i garaget ;)

Å garaget ja, där spenderar Fredde nästan all sin tid nu. Om jag ska plocka fram min egoistiska sida är ja en aning bitter, men jag försöker se framåt ! Nångång måste de ju faktiskt bli klart ... Eller ????

Ja just ja, arbetsförmedlingen ringde och nu är de dax att börja med praktik !! Men den här gången hade dom faktiskt nåt mera vettigt att erbjuda, ja återkommer mer om den saken när det är klart !!

Nu blir det soffan för min del ...


Kommentarer
Postat av: Zofie

Vad skönt att det blir ngt vettigt :-)

Jadu karlar, hihi.

2009-08-21 @ 09:07:54
Postat av: Cissi

Men då tycker jag att du tar och hänger med!!

2009-08-21 @ 10:29:44
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förstår inte hur ni orkar greja hela tiden.. :)

Jag är helt off och vill ha energi..

Kanske kan få lite från er?!?!? :)



Ska iaf försöka ta tag i målning idag..

Christian är borta så då har jag nått att göra ikväll..

Kram

2009-08-22 @ 09:57:34
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: F

fick ett tips av min gifta farbror, avsluta aldrig ett projekt. Då kommer din tjej vilja starta nya.

Kanske det han håller på med ;)

2009-08-23 @ 09:44:38
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin