Paniken byggs upp ...

2009-08-30 - 19:20:54

Har ju spenderat en del tid på hemmaplan nu och i morgon är det dax för hela familjen att ta sig tillbaka till vardagen! Fredde börjar jobba, Elias ska vara på dagis och jag börjar min praktik !!

Känslan just nu drar sig mer och mer åt panik !!

Jag vet att det kommer att gå bra men som sagt har jag varit hemma ett bra tag nu och såhär kvällen innan det är dax att börja jobba igen hela dagarna, känner jag mig inte alls motiverad.

Elias kommer vara på dagis hela dagar och jag kommer kanske hinna träffa honom EN timme på sin höjd innan det är dax för honom att sova så han orkar upp igen dagen efter.

Nästa vecka kommer jag att jobba mellan 8-17 men veckorna efter de skulle jag få gå vanlig dagtid iaf mellan 7-16. Lite mer tid med min trollunge iaf!

Det som gör saken ännu värre är att jag inte får ett öre mer än jag får när jag stämplar och går hemma. Jag får ingen lön, jag får ersättning precis som jag fått när jag varit hemma....

Nää, just nu känner jag mig mest bitter .....



Det positiva idag är iaf att jag hade en underbar dag/kväll med några av dom bästa tjejerna !!! Även om man mår mindre bra idag var de en riktigt galen, rolig och minnesvärd kväll =)

Tänkte på min Cissi som skulle varit med! 

 



Man har bara inte en tråkig stund med dessa tjejer =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Buhuuuu =( Jag ville ju också va med... Men men! Det blev ju som det blev. Harkel.

Puss på dig, och lycka till idag =)

2009-08-31 @ 09:21:30
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin