Ut i arbetslivet igen ...

2009-08-26 - 14:44:20

Då ska man börja jobba på måndag ....

Eller ja egentligen är det ju en praktikplats, men de blir fulla dagar iaf. Ska vara i kundtjänsten på Clemens Bil foch pyssla med diverse grejer. Visst känns de kul på ett sätt men de hade ju varit ännu roligare om det faktiskt hade varit ett jobb jag fått betalt för.

Ahja, om ja nu måste praktisera ett tag framöver så verkar ju de här rätt bra endå.

Förhoppningsvis kanske jag snart kan få tag på ett riktigt jobb så man slipper krångla nå mer med arbetsförmedlingen, försäkringskassan m.m....



Spöregnar gör de här så nån målning kan vi ju glömma idag!! Ska försöka få klart det sista inomhus innan helgen nu och sen blir de nog en hel del film till kvällen tror ja =)

De blir ju bara jag och Elias hemma till kvällen, vilket känns lite scary med tanke på gårdagen. Men vi bäddar ner oss i soffan nere och myser lite framför tv:n så ska nog de där bli bra !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin