Shopping

2009-08-06 - 20:56:37

De vart en tripp till Borlänge idag ....



Nya skor....



Å Keps till Elias ....



Nya svarta jeans, till mig ...

Å nya skor till Fredde oxå !! Massa rea i alla butiker, fast vi hade inte mera pengar för de så de vart inte mycket mer än de här endå.

Efter lite shopping stannade vi till vid Cissi och Emil. Barnen fick leka av sig och vi fick prata av oss lite ;)

Fredde fick sen för sig att vi skulle cykla till Saxdalen och efter viss övertalning gick ja väl med på de då, Herregud hur drygt kan de va ????

Jag skojar inte om ja gnällde precis hela vägen ;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Så ni cyklade ändå? Vilken syn... Galningar =)



Tack för idag vännen! Skönt att få lätta på trycket lite, med nån som förstår...

Pussar

2009-08-06 @ 22:38:50
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: svärmor

Hur var hemresan?

2009-08-07 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin