Lite nytt i garderoben =)

2009-08-27 - 20:57:18

    

Den absolut skönaste mysdressen jag någonsin haft .....

    

Nya jeans till mig =) Kommer nog en bild på hur dom ser ut på under helgen !!
Å Fredde fick en ny t-shirt  ...

   

Elias fick en sparkcykel som vart bästa grejen här hemma nu !!
Den ska ha filten på sig ibland och vara med precis överallt. Skulle nog helst ha varit med in i sängen när de var dax att sova oxå, men där tyckte ja de var dax att säga stopp =)

De vart en toppendag med en hel del flummiga grejer som vanligt när jag & Frida är ute.
Nu inväntar vi bara lördagen då blir de nog defenitivt en dag som vi sent kommer glömma ;)

Hehe, ja bara måste ju prova dom mindre vackra kläderna oxå ju =)

    

Det kanske är vad min garderob saknar,
en päls som får mig att se ut som någon ur ett avsnitt av Dynastin =)

Eller hur då, Frida ???? !!!!





Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en toppendag gumman! Å JA jag måste ju erkänna att du hade passat ganska bra in i serien dynastin i vissa kläder ;) Men den gula tröjan var i alla fall grymt snygg på dig. Va roligt att Elias tyckte om sin sparkcykel. Tuva blev överlycklig över sin krokodil och har med sig den i sängen :) Ses på lördag!!!! Puss & Kram

2009-08-27 @ 21:21:03
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Frida

Å förresten glömde ju nämna mysdressen. Jag sa ju att den var helt underbar :) Ska vi ha dom på oss på lördag ;) haha Tar med mig min och sover i så kan vi ju få lite roliga kort i alla fall.. haha

2009-08-27 @ 21:23:00
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Skit snygga kläder du shoppat =D

Diggar den där pälsjackan..;) haha

2009-08-28 @ 08:58:00
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin