Höstmys

2009-08-18 - 20:51:12


Mitt uppe i allt målande och rensande ringde Frida och vips har vi planerat in en heldag/kväll med alla tjejorna !! Riktigt skoj ska det bli, det går ju faktiskt inte att ha långtråkigt med dom här tjejerna ;)

Barskåpet skall fram och så kanske man ska införskaffa sig en drinkbok, kvällen till ära ;)

Veckorna fram tills dess ska vi göra sista rycket här hemma med allt utomhusarbete, innan det är dax att plocka fram fönsterlampor, blockljusen och ställa in veden vid kaminen.

      

Känner mig faktiskt inte så stressad över att hösten är på gång. Just nu ska det bli skönt med lite myskänsla! Att kunna tända en brasa, sätta sig under filten och smutta på en varm kopp choklad !!!



Mmmmmmm ........


Kommentarer
Postat av: Frida

Längtar som f-n!!!! :)

2009-08-18 @ 20:58:55
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Marina

Drinkbok kan jag bidra med, har en här nånstans, ska bli jättekul att komma hem till dej på party :) Kram

2009-08-19 @ 00:47:05
URL: http://marinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin