Halta lotta

2009-08-19 - 09:15:11

Skuttar omkring på ett ben här hemma .....

Vaknade ett flertal tillfällen i natt av att foten värkte som tusan och när det var dax att gå upp på morgonen bar den mig inte alls. Har absolut ingen aning om vad som hänt men det strålar i hela foten om jag ändrar vinkel på den.

Försöker stödja med så fort jag inte har den i ett visst läge så gör de as ont !

En aning fundersam om vad som hänt med min stackars fot!
Hoppas verkligen att de här går över snart för jag har defenitivt inte tid att sitta stilla i soffan.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja flickebarnet har nåt fel i huvudet! Är det sant det hon skriver är jag glad att pojken fått nya föräldrar!

Men oj, vad har hänt med din fot tro??? Vad skumt!!! Hoppas det går över snart!!!



Kramar

2009-08-19 @ 09:39:53
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin