Greppar penseln

2009-08-11 - 09:17:17

Ska försöka färdigställa en hel del av grejerna som har stått i målarverksta´n dom senaste månaderna. Prioriteringen har ju legat på allt arbete ute, så de har stått och samlat damm nu under sommaren. Men i går borstade jag av dammet och tog fram penseln igen =)

Funderar lite på varför man aldrig kan lära sig att inte påbörja allt på en gång! Ibland blir man väl lite ivrig och en aning optimistisk om tiden som finns.

  

Sneakpeak ....

Men men , nu är det som de är, bara att greppa tag i penseln
och måla på för snart ska de ju en massa pellets i pannrummet oxå och som det ser ut just nu så tvivlar jag på att vi skulle få in nånting mer. 

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin