Drömma kan man ju ...

2009-04-27 - 09:46:46

Måndag morgon .....

Va ska man hitta på idag då ??? Väntar på att se om solen kikar fram så kanske de blir en långpromenad för våran del. Var meningen att jag skulle in på gymet en vända, men kände i morse att motivationen var som bortblåst.

Känslan idag är ganska likgiltig, har inga förväntningar och inga förhoppningar alls. Väntar nervöst på ett samtal som förhoppningsvis ska ställa allt tillrätta igen.

I går kom den 11 lass med fyll/jord som nu tar upp halva gården och den här veckan kommer även matjorden oxå. Va skönt de vore om vi kunde packa in oss i bilen i morgon, åka till Arlanda, spendera en vecka med att sola och bada för att sen komma hem igen och allt var klart =)

Drömma kan man ju ....


Kommentarer
Postat av: Linda

förstår precis va du menar! Sitter i exakt samma sitts som er just nu va det gäller tomten och resan...Hoppas du känner dig utvilad och får mer motivation efter resan!

2009-04-27 @ 20:53:18
URL: http://villanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin