Bokat & Klart =)

2009-04-02 - 17:46:04


Har gått hela vintern och funderat och längtat efter värmen, vi har ju en hel del att göra här hemma i sommar så efter mycket om och men så bestämde vi oss för en lite kortare resa för att komma bort till värmen med Elias. Så nu är resan bokad och de blev en vecka till Alcudia, Spanien.



Beachen vi kommer att spendera många timmar på .....

    

Hotellet där vi ska bo .....

    

Bubbelbad .... Niiiiiiiiice .........

    

En solbädd i MIN smak ......

    

Leklandet där jag antar att vi kommer spendera en hel del tid med Elias =)

Så i morgon bär det av in till stan för att fixa pass åt Elias, Jag måste ha en ny bikini och lite annat smått och sen är det bara att vänta på att dom här 4 veckorna ska gå nu.

Förutom att förmiddagen gick åt till att leta hotell och försöka komma överrens om resmål, så har vi storstädat här hemma inför kalaset i morgon. Fyllt upp vardagsrummet med massa ballonger och satt upp nästan alla luckor i köket.

Så till kvällen blir det en dusch och film mys i källaren.....


Kommentarer
Postat av: Cissi

FY FAN FÖR ER! Ni ska banne mig stanna här i Sverige och klaga på vädret som oss andra. Våga inte smita!



Inte ett dugg sotis =)

Puss på er

2009-04-02 @ 19:32:43
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har varit alcudia de är SUPER fint.. :)

GUD va kul för er..

Kanske kan man försöka hoppa ner i resväskan??

Haha :)



2009-04-02 @ 19:40:35
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Nanna

Myspys! Så det blev spanien =) Vilket resebolag åker ni me? Kramar

2009-04-02 @ 21:28:27
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ÅÅå vad härligt! Det såg toppen ut!

Jag har varit i Alcudia och det är så fint, vackert vatten och så mysigt! :) Hoppas ni får det super.. är så avundsjuk. :D

kram!

2009-04-02 @ 22:57:14
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin