Den oslipade gården

2009-04-23 - 20:06:32
Gården är verkligen upp och ner, men förhoppningsvis blir de riktigt bra i slutändan iaf =)

Elias har varit i högform idag !! Spenderara ju hela dagarna ute nu så det är inga problem alls att få honom att somna på kvällarna iaf ;) Inga problem för oss att somna heller för den delen. Även om arbetet i sig inte är fullt så kul och man ibland bara vill skita i alltihopa, så är de faktiskt riktigt skönt att vara ute och greja, iaf så länge solen närvarar och det är varmt ute.

  

   

Slänger in några bilder av våran gård som den såg ut tidigare idag, det ändras nämligen hela tiden nu. Skönt att se att det faktiskt händer nånting iaf.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ni är sååå duktiga gumman!!! På lördag kommer vi och hjälper till :) Gillar bilden när Elias kramar stenen :) haha Jag har hört talas om att krama träd men inte stenar ;) haha

Höres imorrn gumman!

Puss & kram

2009-04-23 @ 21:23:58
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Riktigt duktiga är ni =) Kämpa på ;-)

2009-04-24 @ 20:48:03
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin