En dag i solen

2009-04-25 - 21:04:15
Efter min vrålsega morgon vaknade jag iaf till och tog tag i lite saker, hela förmiddagen försvann snabbare än jag räknat med men jag var hemma igen vid 12 och kunde njuta av solen =)

Idag har vi haft fullt upp här hemma. Grabbarna har gjort lite nytta medans vi suttit och myst i solen, när tillfälle gavs iaf. Barnen såg till att hålla oss sysselsatta när vi kände att det vart alldeles för lugnt ;)
 
 

Den enorma sandlådan passar ju kidsen perfekt =)

   

  

Elias somnade innan han han ner med huvudet på kudden, kan man göra annat efter en dag som spenderats ute med massa bus ?!!?

Nä undra om jag skulle dämpa suget efter nåt gott och pimpla i mig lite vatten i stället.....

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för idag gumman!! Blev verkligen en toppendag! Jättefina bilder på våran underbara barn blev det också :)

Trodde Tuva skulle somna på direkten också men det tog en timme att få henne att somna. Hon var väl för uppe i varv :)



Kramar i massor

2009-04-25 @ 21:09:31
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Daniel

ååh smälter.. söt!

2009-04-25 @ 21:28:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Tack för en underbar dag! Puss på dig vännen =)



2009-04-26 @ 21:00:52
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin