Galon och stövlar till ALLA

2009-04-29 - 13:40:51

Var laddad med energi och vilja för att ta tag i veden nu på eftermiddagen! Men då ska det självklart börja REGNA, och DÄR går min gräns. SÅ roligt ska vi inte ha de så jag ska ut i regnet och springa fram och tillbaka med ved i flera timmar, inte en chans.

I sånna här lägen skulle de inte vara helt fel med galonställ som barnen har, med en liten käck galonmössa till =) Haha, de vore väl en snygg syn ;) Nu när de regnar så skulle de faktiskt BEHÖVAS galon och stövlar till ALLA i familjen, ni kan ju tänka er va fint och lerigt de blir på gården nu.

Nä förhoppningsvis ger det sig snart så vi åtminstånde hinner få undan en del idag, FÖRSTA lasset med matjord har kommit idag och jag har ingen aning om hur många till som kommer att komma under dagen.

Känns ju lite som vi har NOG med sand och jordhögar på gården, men de behövs tydligen mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin