En enda stor sandlåda ....

2009-04-23 - 12:24:20
Hela förmiddagen spenderades i sporthallen idag!! Började med ett pass på gymmet ungefär en timme, för att sedan möta upp Frida och simmade längder i ca 40 min. Nu blir det kyckling till lunch och sen ska jag bara njuta i solen nån timme innan det är dags att hämta hem Elias från dagis.  Skönt att vädret är på våran sida nu när vi har planerat att spendera hela helgen ute och försöka få klart här på gården.
 
Annars fortsätter väl arbetet här hemma som vanligt, gården består nu av sand och jord, men Elias är lycklig som har en MEGASTOR sandlåda =) Planen är väl att få klart de mesta av grävningen snarast möjligt eftersom det kommer en jävla massa lass med matjord väldigt snart. Så hela kvällen består av att såga upp ved, bygga nån typ av plats där veden skall förvaras och sen är det bara att sätta igång att klyva. Ser inte alls fram emot de här SUPERTRÅKIGA arbetet men tyvärr så har ja nog inte så mycket val i den här situationen om vi ska bli klara innan vi åker utomlands om två veckor.

Nä, nu är det dax för lunch .....

Kanske lägger in lite bilder till kvällen på kaoset vi har på gården just nu....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin