UTMANAD

2008-09-24 - 10:38:31

Då har även jag blivit indragen i det här Av mina goda vän Cissi


En lista om vännerna i min mobillista.

- Har du pussat nummer 2?
Brorsan, Neej defenitivt inte.

- Vad har du för relation med nummer 20?
Inger, Min underbara svärmor !

- När ska du träffa nummer 30?
Linnéa, Inom en snar framtid hoppas jag.

- Är nummer 18 söt?
Frida, Supersöt !!!!!

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Emelie, Lättsam och pratglad tjej.

- Gillar du nummer 14?
Fredde, ABSOLUT !!

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Jimmy Brunk, Nej det var längesen.

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Lars, På Fredag kanske ????

- Är du nära vän med nummer 23?
Johan Jansson, de kan jag väl inte påstå.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Micke Byman, Nej de har jag inte

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Mattias Persson, På krogen... Absolut !!

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Cissi, Hemligt =) En av mina bästa vänner så vi pratar väl om ALLT !!

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
David Persson, Absolut !!

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Jocke Skoog, Ses väl lite då och då när han och min sambo ska ut på äventyr.

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Jonas Serlander, Festa !!!!

- Vad är det bästa med nummer 8?
Dagis, Att Elias har superkul där...

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Fredde´s jobb nr, Vi ses väl dagligen.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men va fan Jenny. Du ska jag skicka vidare =D

Puss älskling!

2008-09-24 @ 13:44:44
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Tack Jenny!

2008-09-24 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin