Då börjar allvaret igen

2008-09-30 - 20:39:57
I morgon börjar allvaret !!! Dax att ge sig ut i arbetslivet. Blir eftermiddagspass första veckan, mellan 9.30-16.00, skönt att slippa tidig morgon på en gång. Då kan jag och Elias ligga och dra oss lite på morgonen iaf =D

Fick oxå reda på att från Måndag kommer det bara vara Jag & Elias mellan Måndag - Torsdag förmiddag, eftersom Fredde kommer att åka bort på jobb halva veckorna, ett par månader framöver...Tycker lite synd om mig själv faktiskt  =( 

Idag fick jag iaf nåt ryck och bestämde mig för att byta sovrum med Elias, av många andledningar vart det mycket bättre !! Vårat sovrum fick oxå en helt annan stil, är as nöjd. Mycket släpande på möbler har det varit idag & sen en storstädning på det innan alla gäster skulle komma på kalas! Kan säga att allt vart klart bara nån minut innan det började rulla in folk.
STORT TACK till alla Er för allt fint jag fått !! Ni är guld värda !!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja, skit stora blev våra småkottar.. :-)

Försöker ta en bild nu, men de syns inte så stor skillnad på bild, är väldigt uppklippt och URTUNNAT! längden e kvar å så..

2008-09-30 @ 20:48:08
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin