Kika in & läs

2008-09-29 - 20:53:45

Hittade den bästa text jag läst på LÄÄNGE !! Finns på Emelie´s Blogg, kika in HÄR !!Ska nog dra ut en kopia och sätta på kylskåpet åt Fredde =D


Nyss hemkommen från vårat första föräldrarmöte !! Fick reda på att det blir fotografering nästa vecka =D och även lite annat som händer framöver. Det tog lite tid så nu hann jag inte alls göra det jag hade inplanerat på kvällen så imorgon river jag igång dammsugaren direkt efter frukost. Ingen rast, ingen ro !! Har massor att göra innan alla kommer på kalas & sen dagen därpå börjar man ju livet som karriärskvinna =D

Har nog hittat på en typ av träning som kommer passa mig perfekt !! 3 kvällar i veckan blir de då, ska bli SÅÅ skönt att komma igång och göra nånting för min egen skull.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa visst var den bra ;)

Länka den du med..

Krqam

2008-09-29 @ 21:03:52
Postat av: Tessa

Mathilda ska oxå ta skolkort på Måndag, tycker de bara sa "pang" så blev hon jätte stor. Min LILLA tjej har blivit så STOR att hon ska ta skolkort.. :-D

2008-09-30 @ 20:26:34
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin