Samlaren

2008-09-21 - 20:41:57
Idag har jag spenderat TIMMAR med att få nån ordning i garderben. Visserligen är det en del hyllor m.m. som ska sättas dit men en del är klart så jag började hänga in där plats finns & JISSES va mycket kläder de va.  Skulle nog behöva rensa ur en hel del som jag inte använt på år och dar men jag har ju så svårt att skiljas från mina saker (kläderna iaf) så jag slängde ut Fredde´s kläder istället så han fick söka upp en ny plats att ha sitt på =D

Sen har vi ju samlaren själv, min sambo som ska spara på ALLT. Vet inte hur många gånger jag frågat om vi ska sälja eller slänga nånting och alltid får man höra samma sak....

- Det kan ju vara bra att ha ....

- NÄR och Till vad ???? Undrar jag då...

- Man vet aldrig när man kan behöva.....  gamla utslitna däck, ett alldeles för stort skrivbord som vi aldrig kommer få plats med nånstans, eller varför inte dra nytta av att ha 300 arbetströjor IFALL jag bestämmer mig för att inte tvätta på ett år eller så.

Jag lovar att jag skulle kunna kasta hur mycket som helst och han skulle inte ens märka att det var borta. Kanske är så jag ska göra =D


Nej, dax att plocka fram en film och sjunka ner i soffan ....

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha ha ha! Precis så jag har gjort med alla Emils sjuhundratrettioelva arbetströjor... Och han har då inte märkt nåt än =)

Puss

2008-09-21 @ 22:23:45
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Frida

Jadu karlar och deras samlingar av onödiga saker.. suck... Men när din garderob blir klar kommer det nog bli grymt snyggt.. Gillar din iden du har till skorna.. Bara lite avundsjuk..:)



Puss & kram

2008-09-22 @ 07:21:14
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin