Positivt & Negativt

2008-09-24 - 19:23:15
Jisses vilken dag det har varit, mycket Upp och Ner vill ja lova !!

För det första har jag nog varit på bena konstant sen jag gick upp kl 7 i morse med Elias. Diverse sysslor både inomhus och utomhus, så nu är kroppen helt slutkörd.

En sak som gör mig så jävla irriterad är när en så obetydlig person kan göra sån skada. Tycker det mesta tjafs inom bloggvärlden är totalt onödigt och på skolnivå rent ut sagt. Visst ska man kunna skriva om hur man känner och mår men VARFÖR ska människor som är helt utomstående lägga in sjukt onödiga och elaka kommentarer och sen inte ens kunna stå för det. Mår man bra av att trycka ner nån annan eller ??

Nog om det, Mitt positiva idag är som alla andra dagar, Elias !!! Denna underbara unge kan få den sämsta dagen att gå lite lättare.

Idag har vi bakat lite =) Chokladbollar vart de och som väntat var det choklad lite här och där när vi var färdiga.

-Nam, Nam var det som Elias fick ur sig medans han pressade in mera i munnen =) 

       

När kvällen närmade sig var lilla yrvädret full i både choklad, lera, lingonsylt m.m. så det var bara att sätta honom i badet. Vi badade och gjorde oss klara inför kvällen... Bara vällingen kvar..... Äntligen skulle jag få sjunka ner i soffan en stund.

Mätte upp vällingen då smäller det till breve, nedanför mig står min lilla älskling, en aning förvånad över vad som hände med vällingpulver över heeeela sig !! SUCK !!! Det var bara att hoppa in i duschen och göra om hela proceduren igen. 

         
    

Nu har iaf lillen somnat och jag har skickat ner Fredde i målarverksta´n =)
Själv tänker jag inte göra nånting mer idag .....

Kommentarer
Postat av: Frida

Underbara Elias, han är ju sååå fin :) Längtar tills imorrn gumman!! Vi ska ha sååå kul! Puss & kram

2008-09-25 @ 14:11:45
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Walle

Är det bara jag eller är han grymt lik Fredrik på bilderna när han bakar :D.

Hälsningar från stockholm.

2008-09-27 @ 01:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin