Leksaker

2008-09-20 - 19:23:47


I går var jag jätteduktig och städade ordentligt här hemma.. Undan med leksaker som ligger överallt, damma, torka golven och allt sånt som hör till. Idag syns det inte alls ... Alltså jag vet inte egentligen varför man försöker.

Det bästa jag har här hemma är mina lådor som står lite här och var, där jag kan slänga i Elias leksaker som ligger utspridda precis överallt, det gör ju kvällsplocket en aning smidigare iaf !! Lådor kan man aldrig få för mycket av. 


Insåg igår att jag behöver plocka undan en hel del leksaker oxå. Hittade på bitringar, skallror m.m. från när Elias var liten bebis och det roar han sig ju knappast med nu så det ligger mest och tar plats. Dax att ta hem lite kartonger och bära upp en massa på vinden, SHIT va den ungen har leksaker... Fast jag får väl skylla mig själv lite jag ÄLSKAR att handla grejer åt honom även om han redan har två bilar att åka omkring på så kan jag ju hitta en ÄNNU tuffare som jag tycker att han bara MÅSTE ha =)   

Lite shoppingberoende kanske ?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin