Jag vill ....

2008-09-20 - 22:47:18

Boka en tid hos frisören för klippning och färgning !!! Behöver defenitivt klippa av mig en hel del slitet hår och kanske få frisyr igen. Mina mörka slingor blektes bort över sommaren så det behöver göras nya igen, kanske lite mera mörkt endå den här gången =) Men inte alldeles för mycket, det misstaget har redan hänt. Gjorde en liten felberäkning som slutade med att jag gick från Blond till jättemörk, till orange och sedan blond igen.

Så nu är det enbart proffesionella frisörer som får röra mitt hår !!

Ett presentkort hos frisören kanske =) Freeeeeeeeeedde !!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tycker verkligen du ska köra på samma som du har på bilden. Jättesnygg färg och frisyr!

2008-09-20 @ 23:07:19
URL: http://noellekaramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin