Frisören

2008-09-25 - 18:35:51
Spenderade några timmar hos frisören på förmiddagen, hur skönt som helst att bli av med tossiga toppar och blekblondt hår. Nu är det klippt och färgat inför partay med tjejerna i morgon !! En sak jag har lärt mig är iaf att ALDRIG färga håret hemma själv längre... nej nu är det proffesionella frisörer som gäller.. !!

Bild får ni nog se efter morgondags kalasande =D

Tiden bara rinner i väg, jag älskar att sitta i den där stolen och bli ompysslad, känna lukten av alla produkter & prata om allt och lite till. Om det inte var så förbaskat dyrt så skulle jag nog se till att gå oftare och hålla mitt hår i lite bättre form och färg oxå, men vad gör man !?!!

Dax att ta sig ner i målarverksta´n kanske ???

Kommentarer
Postat av: Mamma milla

nyfiken på hur det blev i håret =)

2008-09-25 @ 18:52:54
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag har oxå gett upp "hemma fixet" med håret, vägrar göra de själv nå mer.. Finns väl inge skönare än när man får håret tvättat på salongen.. :-D

2008-09-25 @ 20:41:14
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det blev skitsnyggt darling!

Ses imorgon

2008-09-25 @ 21:05:15
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin