Ladda inför vintern

2008-10-22 - 12:32:17
Kanske inte dom allra vackraste men jävlar va sköna dom är. Har aldrig varit speciellt intresserad tidigare men jag lånade ett par en gång när jag skulle springa ut och hämta nånting i bilen och Jisses vilka sköna skor. Kanske ska införskaffa mig ett par nästa vecka när vi förhoppningsvis drar i väg på shopping =D



En ny Jacka ligger oxå HÖGT upp på listan...
Gillar inte kyla alls så en riktigt varmt och gosig vinterjacka är ett måste !!




Den här Puma dressen ska nog Elias få =) Hur tuff som helst kommer han bli !!




Elias nya vinterskor kom hem igår på posten oxå =) Jag har redan köpt ett par vinterstövlar men dom här hittade jag på tradera och var bara tvungen att ha dom oxå =) Helt oanvända !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin