Jobbiga Dagar

2008-10-30 - 12:44:03


Sitter och leker med luft på burk =) Just de, jag är lite uttråkad JAA !!

Vissa dagar är så fruktansvärt tråkiga och jobbiga så man skulle ha dispans för att slippa dom, bara gå hem och lägga sig igen. Varför ska dessa dagar vara så himla långa ?!??!!

Det finns så mycket jag skulle kunna pyssla med hemma men ja orkar inte ta tag i de när dagen är såhär. Finns det en orsak till att de blivit såhär, kanske !! Har så mycket jag ska och vill göra men det mesta ligger på is just nu, sen smäller de till och allt bokas in på en gång, jag känner mig själv
ganska väl =)

Just nu är längtan stor bara att få komma bort och göra nånting helt annat än jobb och renovering. Kanske när svaret från försäkringsbolaget kommer =D


Kommentarer
Postat av: Tessa

Jo klart du får de.. :-D

Jag ser iaf alla dina kommentarer.. :-D



Ja visst va de dej jag såg genom fönstret, du va å solade va??? Skulle precis vinka men då försvann du ur fönstret.. :-)

2008-10-30 @ 13:03:26
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: C'

2008-10-30 @ 20:30:32
Postat av: Carolina

Känner igen mig...Man får försöka ta till vara på vardagens ljusa punkter men det e lättare sagt en gjort...Nu e det snart helg iaf, sååå skönt...

Kram Carolina

2008-10-30 @ 20:32:10
URL: http://linaw83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin