En liten slösa

2008-10-28 - 14:34:17

Skämmer bort mig själv lite idag med massage och solning på eftermiddagen =) Ibland behöver man bara få tänka på sig själv.

Sen ska jag ta mig i kragen och försöka färdigställa lite i garderoben nu när det kommit in mer förvaringsmöbler. Det tar sin tid med de där rummet, antar att det är för att Fredde inte är ett dugg intresserad av just den delen så jag får tjata lite för att få igång honom. Men nu börjar det ta form =)

Att vara ekonomiskt oberoende de är väl en dröm som dom flesta har antar jag men tänk vad mycket mer man skulle kunna göra bara man hade några extra tusenlappar i månaden. Jag är ju sån att när jag väl kommer på saker jag vill göra ska det gärna ske på en gång. Att spara ihop pengar och vänta på rätt tillfälle är alltså inte min grej. När den tiden har gått som de skulle ta att spara ihop dom pengarna skulle jag hunnit ändra mig minst hundra gånger om vad jag vill göra och säkerligen spenderat dom på annat !!

Japp, sån är jag,  En liten slösa !!

Det är nog tur att jag har Fredde som bromsar mig ibland, även om jag inte gärna vill erkänna det och kommer med all säkerhet att tjata om div saker i fortsättningen oxå.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hejsan!

Är precis likadan själv och Mange får stoppa mig att shoppa, det är bra att man har en sån karl annars blev det inte mycket slantar kvar. Kram

2008-10-28 @ 15:19:55
URL: http://marinaz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, nog skulle det finnas en ganska så stark broms på dej att dra i ibland. Kram gumman.

2008-10-28 @ 17:34:18
Postat av: Lovisa

Är lika jag med. Jesper stoppar mig hela tiden till en massa köp och en massa idéer. =)

kram

2008-10-28 @ 18:02:44
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin